بی سرزمین تر از باد ...

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


bi-sarzamintar-az-bad

امین

bi-sarzamintar-az-bad

http://bi-sarzamintar-az-bad.loxblog.com

بی سرزمین تر از باد ...

گمشده ی نیمه!!!!

بی سرزمین تر از باد ...

سلام به همه دوستانی که قابل دونستن و به وبلاگ من اومدن پروفایلم فعاله برو پست ها رو بخون نظر یادت نره راستی آدرست رو هم بذار تا بتونم پیدات کنم مرسسسسسسسسسسیییی فقط به خاطر دلم

بی سرزمین تر از باد ...

                                                      
گمشده ی نیمه!!!!

 

یه سوال چند وقتِ ذهنِ منو به خودش مشغول کرده...


چرا همش ما باید دنباله نیمه گمشدمون بگردیم؟؟؟



چرا اون نمیاد دنبال ما بگرده؟؟؟


نظرات شما عزیزان:

مهديه
ساعت15:06---17 دی 1391
پس اينطور ولي نميدونم هروقت ازاون وب كامنت دارم از اين وبم كامنت دارم ازيه طرفم كه اينهمه وب داري اينم يكيش خب.
اصلا بيخيال
راستي ازكدوم شوخي خوشت نيومد؟


مهديه
ساعت12:46---17 دی 1391
قربونه آدمه چيز فهم عاشقتم عزيزم
فقط يه چيز اين وبه كه يادگار آيندس ماله توئه آره؟بگو ديگه


مهديه
ساعت11:20---17 دی 1391
يكي باش ديگه
توروخدا
حوصله ندارم زياد باهات كل كل كنم
بگو همه اون وبا ماله توئه
راستشو بگو
كارت ندارم
اگه راستشو بگي منم يه چيزي بهت ميگم


ساعت8:30---17 دی 1391
آره خب يكيش همكلاسيمه
اونيكيش آبجيه دوستمه
اصلا چطور مگه؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 +نوشته شده در 12 دی 1391برچسب:,;ساعت21:2;توسط امین; | |